Σε τι διαφέρει από τις άλλες μεθόδους

Αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει είναι πως γυμνάζει και τις πιο μικρές μυϊκές ομάδες. Για παράδειγμα, ξεκινά να γυμνάζει τους βαθύτερους κοιλιακούς μυς που εφάπτονται στη σπονδυλική στήλη και στη συνέχεια προχωράει στους εξωτερικούς.
Οι απλές μέθοδοι εκγύμνασης, γυμνάζουν τους επιφανειακούς μυς, κάνοντας τις μεγάλες μυϊκές ομάδες να υπερλειτουργούν και τις μικρότερες να αδρανούν. Αποτέλεσμα οι μεγάλοι μυς υπερτροφούν και αποκτάτε μία εικόνα φουσκώματος, η οποία αν σταματήσετε να ασκήστε, θα χαλάσει και θα δώσει την εικόνα ενός πλαδαρού και αγύμναστου σώματος.
Με το Pilates αποκτάτε λεπτούς και καλογυμνασμένους μυς αποφεύγοντας τη ασυμμετρία και την άσχημη όψη.
Επιπλέον, σαν ενεργειακή άσκηση, βασίζεται στη συνεργασία μυαλού και σώματος για την εκτέλεση των ασκήσεων, έτσι σε σύντομο διάστημα αναπτύσσετε αίσθηση ελέγχου της κίνησης και επίγνωση του σώματος και του μυϊκού συστήματος. Δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνετε αμέτρητες φορές τις ίδιες κινήσεις για να είναι αποτελεσματικές. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνετε οικονομία ενέργειας, χωρίς άσκοπες κινήσεις, έτσι στο τέλος του μαθήματος δεν αισθάνεστε εξαντλημένοι, αλλά γεμάτοι ενέργεια.
Σήμερα σε όλο τον κόσμο καθημερινά, όλο και περισσότεροι άνθρωποι, γνωρίζουν το Pilates και ανακαλύπτουν τα μοναδικά του αποτελέσματα σε όλα τα επίπεδα, ψυχικό – σωματικό – πνευματικό.